پاسخ به پرسش های متداول

راهنمای ثبت کالا و خرید در سایت


چگونه می توانم کالا را در سایت ثبت کنم و تکمیل سفارش کنم ؟
 پاسخ: باید ابتدا « افزودن به سبد خرید » را کلیک کنید. سپس در بالای صفحه در سبد خرید گزینه « اقدام به تسویه » را بزنید ؛ سپس فرم مهمان یا ثبت نام را پر کنید و مراحل  خرید را دنبال کنید  .

 

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
 پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه « پروفایل مشتری » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

آیا می توانم کالا را به صورت تلفنی بدون ثبت در سایت خرید کنم ؟
 پاسخ: خیر؛شما فقط میتوانید از طریق وب سایت بریتان شاپ و درگاه پرداخت داخل سایت خرید خود را انجام دهید .

 

چر بریتان شاپ مورد اعتماد است ؟
 پاسخ: فروشگاه بریتان شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین دارای درگاه پرداخت امن زرین پال میباشد. تمام مجوز های بریتان شاپ احراز هویت شده است پس نگران خرید خود نباشید و در صورت بروز مشکل میتوانید از طریق پشتیبانی هر مشکلی که دارید را بررسی و رفع نمایید.
   
آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
 پاسخ:خیر لطفا قبل از خرید از طریق تماس با واحد فروش از موجودی کالای مورد نظز اطمینان حاصل کنید.
   
آیا ممکن است کالایی که سفارش می دهم موجود نباشد ؟

پاسخ: کالاهایی که در سایت ثبت شده اند موجود هستند اما گاهی ممکن است به دلیل سفارش تعداد بالا یا همزمان و بیشتر از موجودی انبار سفارش گیری شوند ؛ یا کالا هایی که موجودی آنها کم است به دلیل معیوب بودن ، عدم موجودی اعلام شود که در این صورت سریعا برای شما تهیه و ارسال خواهد شد  و یا با موافقت شما مبلغ کالا را به حساب شما عودت خواهیم داد .

 

هنگام تحویل گرفتن کالا باید به چه مواردی توجه کنم ؟
 پاسخ: هنگام تحویل گرفتن کالا باید به آسیب های فیزیکی و شکستگی و خط خوردگی کالا ها توجه شود و از تحویل این کالاها از شرکتهای پستی نظیر تیپاکس ،چاپار و یا اداره پست  اکیدا  خود داری شود . زیرا ما در  بریتان شاپ تمامی کالاهای ارسالی شما را در ابتدا تست سلامت نموده و سپس اقدام به بسته بندی میکنیم  و در نهایت با بیمه کردن تمامی مرسولات آن ها را برای شما مشتریان محترم ارسال مینماییم لذا در ضورت شکستگی و یا آسیب دیدن در حین ارسال و انتقال  توسط شرکت های پستی  به دلیل بیمه بودن مرسولات ارسالی خواهشمندیم هنگام تحویل گرفتن کالا به بسته بندی و ظاهر کالا توجه نمایید و آن را مورد برسی قرار دهید و چنانچه آسیب دیدگی ،باز بودن بسته بندی،  شکستگی محصول را مشاهده کردید  لطفا از تحویل آن خود داری نموده و سریعا با پشتیبانی بریتان شاپ تماس گرفته تا تیم پشتیبانی ما مورد را پیگیری کرده و محصول جایگزین برای شما ارسال شود.

 

در مرحله ثبت سفارش چگونه باید هزینه خرید را پرداخت کنم ؟
 پاسخ:هزیه کالای خریداری شده از طریق « درگاه پرداخت »سایت واریز می شود 

 

هزینه ارسال و حمل سفارشات چگونه محاسبه می شود ؟
 پاسخ: هزینه حمل بصورت پس کرایه و یا به صورت آنلاین از خریدار دریافت می گردد. اگر به صورت پس کرایه انتخاب گردد، مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت حمل و نقل کالا و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی بریتان شاپ هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

 

کالای تحویل داده شده مشکل فنی یا مغایرت دارد  ؟
  پاسخ: همه کالا های ارسال شده از طرف فروشگا ما  قبل از ارسال و بسته بندی تست سلامت شده  و کاملا با سفارش مشتری همخوانی دارد ،در صورت تحویل کالای مغایر یا معیوب در ابتدا با ما تماس گرفته و نهایتا ۴ زوز کاری  زمان دارید تا کالای مغایر یا معبوب را به آدرس فروشگاه مرجوع نمایید تا دوباره کالای  مورد نظر برای شما ارسال گردد و یا در صورت درخواست شما ۲۴ ای ۴۸ ساعت پس از دریافت کالای مرجوعی توسط بریتان شاپ مبلغ خرید به حساب شما واریز خواهد شد.